קצת עליי

היי, אני סיגל, אמא לארבעה, בת זוג לאחד והיחיד, רואת חשבון במקצועי משפצת רהיטים בנשמתי, חוץ מזה גם שחקנית כדורשת לעת מצוא, כמו כולן מנסה וגם מצליחה ללהטט בין כל הכדורים .

אני כאן בעיקר בשביל עצמי אבל אשמח מאוד אם תצטרפו, תוכלו למצוא כאן, הגיגים, נוסטלגיה, מתכונים וגם פוסטים בנושאים מיסויים לעצמאים וגם לשכירים.

לפני שראיתי אותך/אמילי הוטון

תקציר הספר

אלפי ואליס נפגשים בבית החולים סט פרנסיס בלונדון, נפגשים זה לא ממש המילה הנכונה כי במהלך כל שהותם בבית החולים הם לא רואים זה את זה רק מדברים.

אלפי איבד את רגלו ואת שני חבריו הטובים בתאונת דרכים, אליס איבדה את עצמה בעקבות שריפה במקום עבודתה.

אליס נכוותה קשות באותה שריפה ומסרבת לתת לאנשים לראות אותה, היא גם מסרבת להוציא מילה מפיה עד שהיא עוברת למחלקה בו שוהה אלפי במיטה הסמוכה לניטתו כשרק וילון מפריד ביניהם.

אלפי הוא איש צעיר עם נשמה גדולה הוא נדיב ומצחיק והרוח החיה במחלקה, הוא אינו יכול לקבל את שתיקתה של אליס וללא יאוש מנסה לדובב אותה עד ש… היא נעתרת ומתפתחת ביניהם ידידות עמוקה.

למרות חיצוניותו העליזה של אלפי חייו לא היו פשוטים, גם חייה של אליס מאוד מורכבים, כל חייה היא מצאה את עצמה משקיעה בעבודתה כי בשל טראומות ילדות חששה להקשר לאנשים, ידידותם פותחת רגשות חבויים אצל אליס וגם אצל אלפי והם משתפים אחד את השני ואותנו הקוראים כמובן בסודות הכי כמוסים שלהם.

הידידות העמוקה הופכת ליותר מזה אך ריב המתהווה ביניהם ולאחר מכן הסתבכות במצבה הרפואי של אליס מפריד ביניהם.

אלפי במקביל משתחרר מבית החולים אך לא מוצא את עצמו, לפני התאונה היה מורה לספורט בבית ספר, הוא אהב מאוד את מקצועו, אהב את התלמידים, את היכולת שלו לחנך אותם ולעצב אותם ואילו עכשיו הוא אינו יכול לחזור למשרתו הקודמת בגלל מוגבלותו, ובנוסף הוא מתגעגע לאליס רק שהוא בכלל לא יודע מה מצבה, הוא עזב את בית החולים כשהייתה במצב קשה והיא השביעה אותו לפני שרבו שלא יבוא לראות אותה.

אז מה קרה עם אליס? האם יצאה מהמצב הקשה? האם יש עתיד לאלפי ואליס?

מה היו הסודות שלהם שנחשפן במהלך שיחותיהם?

כדי לדעת את כל התשובות תצטרכו לקרוא את הספר המקסים הזה.

דעתי על הספר

כמו שכתבתי בעיני הספר מקסים, הוא מרגש ועצוב וגם שמח ומשעשע אבל הוא בעיקר סדרה של אנשים שהיית רוצה להתקל בהם בחייך, אופטימיים, טובי לב, נדיבים, החל באלפי ממשיך בשרה חברתה הטובה של אליס וכלה באנגל האחות המסורה ובאימו של אלפי, הוא סיפור על נפילות והתאוששויות ועל האנשים שעומדים מאחריך והוא גם סיפור על אהבה שאינה תלויה בדבר ובעיקר לא תלויה במראה החיצוני.

אז רוצו לקרוא כי צפויה לכם בהחלט חוויה נעימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי יעניינו אותך

הצהרת נגישות

בעלת האתר (רו״ח סיגל מולקונדוב) שמה לעצמה כמטרה לאפשר חווית גלישה מיטבית לכלל הגולשים באשר הם.

על אף האמור לעיל, יתכן כי דפים מסוימים באתר טרם הונגשו או שטרם נמצא פתרון טכנולוגי הולם עבורם. במידה ונתקלת במצב כאמור הנך מוזמן להביא את העניין לידיעתה של בעלת האתר. בעלת האתר מצרה על אי-הנעימות שעשויה להיגרם עקב כך וממשיכה במאמציה לשיפור הנגישות ואיכות הגלישה מתוך מחויבות כנה ואמיתית לכלל ציבור הגולשים.

ניתן ליצור קשר עם בעלת האתר לפי פרטי ההתקשרות המופיעים באתר,
וגם ישירות כאן בלינק.

דילוג לתוכן